7 Ocak 2011 Cuma

ñųñų ķįмdįŘ ?

hımm nasıl başlasam ki acaba...sanırım bir insanın kendini anlatması zor bir şey, yani en azından bu benim için böyle ;) çok klasik şekilde cümleler kurmak,klişeleşmiş şeyler bana göre değil, tıpkı kendi tasarımlarıma da tarzımı yansıttığım gibi :)) yani yaptığım şeylerde işte bu nunu'nun fikridir , o yapmıştır dedirtmeliyim ve sanırım dedirtiyorum da ;) etrafımdaki herkesin yorumu bu yönde oluyor.
bu yeteneğim nasıl oldu ortaya çıktı derseniz çok küçük yaşlardan beri her klasik kız çocuğu gibi bende süs meraklısıydım ama farklı olan bir şey varmış ki ilerki yaşlarımda bu kendiliğinden ortaya çıktı ve şu anda da ufak bir adım atarak çocukluk hayalim olan tasarımcı nurdan olarak karşınıza çıkmak istedim.Bu konuda her zaman beni destekleyen, bu yeteneğimin gelişmesinde, tasarladığım kıyafetleri hayata geçirmemde yardımı olan biricik annecime çok teşekkür ediyorum :)



Sevgilerimle nunu J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder