1 Mart 2011 Salı

^^ BLOGUMA DOKUNMA ^^



bugün malesef sizlere üzücü bir haber veriyorum !!! bu blogu kendim için büyük ama kücük bir adım olarak açmıştım...sizlere yaptığım tasarımları, modaya bakış açımı, farklı ve güzel olan, eğlenceli şeyleri, düşüncelerimi paylaşmak için sizlerin karşısına çıkmıştım ancak bu özgürlüğümüzü elimizden almak istiyorlar...herşey bitti de bloglara mı yasak geldi, bunu da anlamış değilim...

Blogspot.com uzantılı bloglara 2008'de olduğu gibi yine maç yayını bahanesiyle mahkeme kararı engeli kondu.

eğer ben ve diğer bütün blog sahibi arkadaşlarımızı takip etmeye devam etmek istiyorsanız desteklerinizi bekliyoruz...

destekleriniz için
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_170426343004822 bu facebook bağlantısından destek olabilirsiniz...

destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim...

modayla,blogları takiple kalabilmeniz dileğiyle... by nunu's fashion

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder