12 Şubat 2012 Pazar

nunu @Deutschland


günlerden pazar, mevsimlerden kış, hissedilenlerden soğuk olunca akla gelen soğuk ülkelerden biri de ,daha önce ziyaret ettiğim avrupa ülkesi Almanya oldu. sizleri bu soğuk günlerde soğuk rüzgarlar estirmeyecek olan bir Almanya serüvenine götürüyorum :))
nunu'nun gözünden almanya nasılmış bir bakın bakalım ;) 

@ neustadt 



@köln "perfect boyfriend and girlfriend " :))




@mannheim 









@Kölner Dom








meleklerim ve ben =)




@frankfurt


@köln





balonları zaten çok severim köln'de balon sanatı ustasından bu şekilde olunca daha da çok sevdim =)




4 yorum:

  1. resimleri görüncee Almanyayı ne kadr çok özlediğimmi hissettim =( resimler çok güzel Şah çok beğendii...=)))

    YanıtlaSil
  2. soğuk havasına rağmen özledin demek almanyayı ŞAH'cım :) biraz almanyayı gezdirmek istedim blogumu takip edenlere :)) inşallah en kısa zamanda yine gidersin bütün avrupa ülkelerine :)

    YanıtlaSil
  3. Kışın hiç gitmedim cnm cidden çok soğuk oluyormuşş ayyyşşş =))) En kısa zamanda Londraya gitmek istiyorumm :( Blogunda paylaşmıştın okudum ve çokk kıskandım ihihihi

    YanıtlaSil
  4. evet canım soğuk ülke kışın daha da soğuk işte =)) bencede sen almanyadansa londraya kesin git ve gitmelisin diyorum =) fırsatım olunca tekrar keçmak için bir an düşünmem bile =) inşallah en kısa zamanda gidersin =) londra yazımda da bahsetmiştim ama tekrar söyleyeyim her an yağmurlu ona göre =)) yaz, kış farketmiyor ;)

    YanıtlaSil