20 Mayıs 2012 Pazar

RenkLi SuRaTLaR ve NeoN Sarı CeKeTiM

böyle rengarenk suratlı gülen, şirin , hareketli yüz ifadeli kumaşlara resmen bayılıyorum ... elimde olsa da kendi istediğim desenden kumaş yapıp tasarımlarımı öyle yapsam, ilerde inşallah bir atölyem olursa yaptığım tasarımlar nasıl eşsiz ve tekse kumaşlarımın deseni de kesinlikle öyle olur... şimdilik var olan farklı kumaşları bulup kombinlerimi yapıyorum :)

istediğim kumaş tarzına yakın olan bu kumaştan spor uzun bir mont tarzı ceket yaptım...ceketi sadece kendi kumaşından yapmak tabiki hiç bana göre değil =) bir yerinde bir hareket olmalıydı ve içinde de olan neon sarıdan yaka kısmına ve kol ağızlarına içine de astar olarak yaptığım kumaşı kullarak bitirdim. aslında farklı şeyler de düşünüyordum ama malesef istediğim kumaştan bulamayınca bu şekilde çıktı ama yine de kendi tasarımım diye demiyorum çoook beğendim , ya siz ;)








6 yorum:

  1. Renkli suratlar ceketine bayıldım desemm =) O tarz kumaşlar benimde favorilerim arasında çok beğeniyorum...Sanada çok yakışmış Nunucum =)

    YanıtlaSil
  2. BAYILDIK NUNU AİLECEK BABA TÜMER ANNE TÜMER VE BEBEK TÜMER :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim gülşahcım, istediğim kumaştan bulursam cekette güzel minik bir değişiklik de yapıcam o zaman daha da süper olacak :)))
    eminim sana da çok yakışır gülşahcımm =)

    YanıtlaSil
  4. yerim ben o tümer ailesini hele de bebek olanını =)) çokkk teşekkür ederimmm şeker çekirdek aile tümer's =))

    YanıtlaSil
  5. ikea kumaşından ceket yapmak kimsenin aklına gelmezdi heralde cnm.hakikatın çılgınsın nunucum =)

    YanıtlaSil
  6. ehh biraz bir çılgınlığım olabilir kumaş o kadar güzel oluncaaa =))

    YanıtlaSil