28 Eylül 2013 Cumartesi

RenGaRenGarRenK eLbiSe

biliyorsunuz ki rengarenk olmayı çok seviyorum her renk benim için güzel :)) hele de yazın olunca renkli giyinmek kaçınılmaz oluyor benim için ;) nerde canlı, özellikle de son yıllarda trend olan neon renk var hepsini kullanmaya çalışıyorum ;) tabiki kendi tarzımla birlikte... evet yine bir elbise tasarladım ve yaptım. kumaşı lasteks gibi biraz da mayo kumaşını andıran vücudu tamamen saran bir kumaştı. ee kumaş zaten çok göze batan bir kumaş olduğundan ben de sade bir tasarım yapmayı uygun gördüm. bir de kumaş geometrik desenli olunca iste çizgileri bir araya deseni bir araya getireceğim derken kumaşın bazı kısımlarını mecburi atmak zorunda kaldım :) öndn ve arkadan v yakalı, ve boyu tam dizlerde olan tasarımım işte karşınızda ;)

Elbise yapım aşamasında ;)



double ben :)

Gülen iki kardeş ;) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder