12 Nisan 2014 Cumartesi

My BirThDaY " CupCake KonSepT"

merhaba :)  artık yeni yaşımla ve yeni umutlarla dolu bir yeni yaşımla büyümüş olarak karşınızdayım :) 20'li yaşlarımın son yaşında olmak biraz garip gelse de bana,  seneye nasıl hissederim inanın bilmiyorum :))

yeni yaşımda;  mor kalem etekli elbise yaptım giydim :) askılarını cıt cıt dikilmiş olarak yaptım ki ister askılı ister askısız giyebilmek için... içine de beyaz gömlek giyip yeni yaşıma işte böyle merhaba dedim :)

bu yeni yaşımda mor renk tercih etmek istedim. mor rengini çok seviyorum ve doğum günü konseptimi de mor olarak "Yaşım Kadar Cupcake Yaşındayım" konsepti olarak yaptım :) hem kıyafet hem de organizasyon yani tasarım adı altında herşeyi yapmayı seviyorum işte :))

fotoblok çerçevem, konuşma balonlarım,  aynam ve cupcake pastam :) bu yıl farklı olarak pastamı da cupcake konseptli yaptığım için yaşım kadar cupcake yaparak kutladım :) hoşgeldin 29 YAŞ :) her cupcake'in üstüne de farklı farklı figürler yaptım, cupcakeli çerçevemde olduğu gibi :) 4 renk şeker hamuru alıp ellerimle bu şekilleri yapmaya çalıştım , çok vaktimi alsada, gece kaçta yattım inanın bilmiyorum ama sonuç istediğim gibi olunca değdi diye düşünüyorum :))

bir de JCI Samsun ailesi canım arkadaşlarım da bana sürpriz yapmışlar :) yaptırdıkları tasarımlı ve üzerinde giydiğim kıyafetlerin olduğu pastam çok da havalıydı ve tadı da harikaydı gerçekten... bu yıl kaç mum üfledim sayamadım bile :) bu yaşımda böyleyse 30 yaşında nasıl olur , ben artık tahmin bile edemiyorum :)

ben artık susuyorum ve sizleri doğum günüme davet ediyorum :)

merhaba 29 :))


mühendis, modacı, tasarımcı, girişimci, gezgin, babasının prensesi ....


hep gülerim ki ben ;)


ve askılı kalem elbisem :)



konseptimin içindeki arkadaşlarım :)


JCI Samsun kızlı - erkekli tabiki BİZ :)


tasarım dolu pastalarım ...



yaşım kadar cupcake'lerin içinde ben :) 


ayna ayna söyle bana :))

mor kalem elbise yapılırken ;) aşama aşama ...


cupcake made in "nunu" :) by nrdnycn








2 yorum:

  1. Süpersin ya..bir arkadaşın düğününde giyeceğim su yeşili elbiseme kombin ararken taa buralara geldim..Ben de bir bloggerım..ben de bir mühendisim :)) ama bu renkli, bol kahkahalı paylaşımlarına bayıldım, ne güzelsin :)) elbiseni sen mi diktin, ben bunun bordosunu hayal ettim, ettim, çok yakıştırdım kendime.. :) Morun sana yakıştığı gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım :) evet burdakı butun kıyafetler kendı tasarımım bazılarını annemle bırlıkte dıkıyoruz bazılarını terzıye dıktırıyorum ama hepsı made ın nrdnycn :)) guzel dusuncelerın ıcın tekrar tesekkur ederım emınım bordosu da cok guzel olur :)

      Sil