1 Ocak 2012 Pazar

HoŞgELdİN 2012 :) YeNi Yıl KıRmIzıSı SaTeN ELbİsE

Sevgili moda severler , güzel giyinmeyi sevenler, modayı kendine uygun tarzda kendine uyarlayabilen siz değerli nunu's fashion takipçileri :) Yeni yılınızın hepiniz için kırmızı kadar ışıltılı ve parlak geçmesi dileğiyle ;) her zaman hayatınızda bir renk olsun ee tabiki bir de moda olsun :)

bende yılbaşı için kırmızının uğuruna inanlardanım ;) ee sonuç böyle de olunca bende tabiki kırmızı bir nunu tasarımına el attım ve güzel cici bir saten kırmızı elbiseyi 2012'nin ilk saatleri için hayata geçirdim ;) yaptığım bu saten kırmızı elbisede sadece omuzdan dekolte vermek istedim, beline de siyah bir kemer takmayı uygun gördüm ... ee yeni yıl ışıltısız olmaz dedim ve ayakkabılarımı göz kamaştıranından seçtim :) son olarak da küpe olarak da damla şeklinde kırmızı-rose bir küpe taktım ve 2012'ye MERHABA dedim :) bakalım beğenecek misiniz ;)

2 yorum:

  1. bir dahakine fotoğraflarını ben çekim:)

    YanıtlaSil
  2. " profosyonel bir objektiften fotograflarımın olması" fikrini nunu beğendi :)

    YanıtlaSil