25 Ocak 2012 Çarşamba

NuNu @LoNdoN

gece gece bu post da nerden nasıl çıktı gerçekten bende anlamadım :) normalde blogda sadece kendi tasarımlarıma yer veriyorum ama arşivdeki fotoğraflarıma bu gece bakarken londrayı ne kadar özlediğimi anladım ve Londrada yaşadığım günlerden birazcık sizlerle de paylaşmak istedim ;) Londraya gitmek isteyenlere bir kez daha gitmek isteyecekleri türden olmuş olabilir bu imrendirme yüzünden sizlerden özür diliyorum :)

bence imkanı olan herkesin Londrada yaşaması gerekli... tabi bu yaşama öğrenci olarak olursa bence çok daha eğlenceli olur :) Agustos ayında gitmeme rağmen sürekli yağmur yağan bir yer olmasına rağmen yine de gidin :)

p.s : kızlar sizlerde benim gibi şemsiye taşımaktan hoşlanmayanlardansanız ve saçınızın bozulması da çekileceğiniz fotolarda kötü görüntü olur diye düşünenlerdenseniz ;) size Londrada edindiğim bir alışkanlığı söylemek istiyorum... hemen en yakın bir mağazadan ya da tezgahtan ŞAPKA alın :) ben öyle yaptım çünkü (:

alışveriş tutkunu, moda aşığı olan nunu'nun mutlaka gitmenizi ısrarla tavsiye ettiği yer HARRODS AVM ... ama burda fiyatlar çok da normal standartlarda değil belirtmek isterim ... içine sadece gidip gezmek görmek için gidin alışveriş yapmak biraz zorlayabilir hele de öğrenci olarak orada yaşayacaksanız ... Bunun yanısıra buranın tam aksine oldukça ucuz olan normal kalitede sezonluk sadece giyebileceğiniz ama tarz bir kombinasyon yaratacağınız PRIMARK AVM ye gidebilirsiniz... Tabiki artık Türkiyede de olan H&M mağazasına uğramalısınız :)

Ah biz bu bayanlar alışverişi nasıl da hayatımızın her noktasında var ediyoruz ;) eee böyle de olunca bahsedilen konu da nerden ne alabiliriz, nasıl alırız ,neresi ucuz vs. konuşmamız da kaçınılmaz oluyor ...

bu ufak maceramdaki fotolarımda sadece Londrayı anlatmak istemedim nunu nerde nasıl giyinmiş ilginizi çeker diye düşündüm ve paylaşmak istedim.o zaman ben artık susuyorum ve sizi Londra hayalinizle başbaşa bırakıyorum ...









2 yorum:

  1. Bu blog erkekler tarafından yorum kabul ediyor mu bilmiyorum ama denemek istiyorum yine de:) Öncelikle oraları çok özleyen biri olarak benim için çok acımasız olmuş bu yazı. Gözümde tüten yerler sayende bir kere daha damarıma basacak şekilde ahh çekmeme neden oldu:))..
    Neyse konumuz madem moda bende bir kaç mağaza ismi ve konsept den bahsetmek istiyorum.. Bunlardan ilki Regent Street üzerinden sol tarafa Vigo Street yönüne doğru döndüğünüz zaman yaklaşık 100 metre sonra sağ tarafınızda göreceğiniz Abercrombie & Fitch mağazasıdır. Bu konseptte dünya da sadece 3 adet olan mağaza da sürekli dans eden insanlar, inanılmaz cezbeden kokular, mankenler, ücretsiz fotoğraf çekimleri ve daha bir çok aktivite mevcut. 2 katlı bu muhteşem mağaza da "mağaza" kavramınızı değiştireceğinizden son derece eminim her ne kadar imitasyonu çok fazla olan bir marka olsa da gidip görülmeye değer.:).. Ayrıca bu sokağın biraz daha aşağısında, New Bond ve Old Bond Street’ de birbirinden ünlü modacıların butik mağazaları bulunuyor. Son derece seçkin ve pahalı olan bu sokağa sadece turistik amaçla ziyaret etmenizi öneririm.:) Hiç durmadan devam ediyoruz ve dünyanın en ünlü alışveriş caddelerinden biri olan Oxford street' e çıkıp hemen sola dönüp dümdüz devam ediyoruz.. Sağ tarafımızda Debenhams'ı gezilmesi gereken iyi bir alternatif olarak aklımızda tutup bir başka harika mağazaya ulaşıyoruz. Selfridges. Burası inanılmaz büyüklükte, çok kaliteli ,Harrods kadar pahalı olmayan (bazı şeylerde:)) harika bir mağaza. Hanımların ilgileneceği üzere Louis Vuitton, Hermes, Fendi, Prada ,Gucci ve tabi ki Burberry gibi çok seçkin markaların olduğu çanta ve aksesuar bölümü her bir marka için ayrılmış neredeyse dükkan büyüklüğündeki reyonlarla çıkmak istemeyeceğiniz bir yer. Bazı modellerin özel kasalarda özel eldivenlerle alınıp seçkin müşterilere sunulmasını izlemek (izlemek diyorum çünkü hemen yanımda bir delikanlı kız arkadaşına 37 000 pound tutan bir "çantalar" seti aldı kendisini alkışladım gerçekten ha birde kızı acayip merak ettim :) )gerçekten çok eğlenceli. Bura da bir parantez de Burberry için açmak istiyorum. Regent Street de kendinizi gerçekten özel hissedebileceğiniz güzel bir mağazası bulunan bu çok ünlü markanın bir de outlet mağazası mevcut isteyenlere adres verebilirim . Bu kadar gezdiniz tozdunuz karnınız acıkmıştır tabiki.. Tercihiniz fast food ise hemen sağ tarafınızda KFC ve karşı tarafınızda Pizza Hut göreceksiniz. Fakat daha özel ve güzel bir şeyler yemek isterseniz türk yemeklerin de Londra'nın en iyisi "özer" restorant ya da Hint mutfağının birbirinden “baharatlı” yemeklerini tatmak isterseniz Veeraswamy iyi bir tercih olacaktır. Benim tercihim fish&chips ve bira yapabileceğiniz harika ingiliz publarından birine gidip keyif yapmanızdır. Dönerken House of Fraser' a uğrayarak sevdiklerinize hediyelik bir şeyler alıp sevindirebilirsiniz. Artık geceye hazırlık için evinize doğru yola çıkma ve mekan tercihinizi yapma zamanı hepinize iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  2. bu blog herkese açık erkek kız ayırt etmiyoruz bunu öncelikle belirtmek isterim =)senin gibi Londrayı özleyenlere gelsin bu post diye düşündüm ama acımasız mı olmuş kusura bakma =) bende gece arşivde bakarken ne kadar özlediğimi anladım ve gece gece böyle bir yazı oluştu işte ;)

    gelelim moda ile ilgili yorumlarına :) öncelikle Londranın o eşsiz güzel caddelerini, mağazalarını bizlerle paylaştığın için ve bizlere küçük bir gezinti yaptırdığın için teşekkür ederiz :) anlatırken resmen gitmiş gibi yaşadım daha önceden geçtiğim o kaldırımlardan yürüdüm resmen film şeridi gibi :) Bu yazından sonra herkes bir daha kendine kızacak sanırım :) "Londraya neden hala gitmek için bekliyoruz" diye ...

    Güzel yorumun ve katkın için teşekkür ederim ;)Başka özlediğim ve gittiğim ülkelerin yazısında da çok yer gezen birisi olarak katkını tekrar beklediğimi belirtmek istiyorum :)

    YanıtlaSil